Ah pois é...


Posted by Picasa

Excelente!

Oh where, oh where can my baby be?
The Lord took her away from me.
She's gone to heaven, so I've got to be good,
So I can see my baby when I leave this world.

We were out on a date in my daddy's car,
we hadn't driven very far.
There in the road, straight ahead,
a car was stalled, the engine was dead.
I couldn't stop, so I swerved to the right.
I'll never forget, the sound that night--
the screamin tires, the bustin glass,
the painful scream that I-- heard last.

Oh where, oh where can my baby be?
The Lord took her away from me.
She's gone to heaven, so I've got to be good,
So I can see my baby when I leave this world.

When I woke up, the rain was pourin down.
There were people standin all around.
Somethin warm runnin through my eyes,
but somehow I found my baby that night.
I lifted her head, she looked at me and said,
Hold me darlin just a little while.
I held her close, I kissed her--our last kiss.
I found the love that i knew i would miss
well now she's gone, even though I hold her tight
I lost my love, my life - that night.

Oh where, oh where can my baby be?
The Lord took her away from me.
She's gone to heaven so I've got to be good,
So I can see my baby when I leave this world.

mmmm..........
uhohhhhhhhhhhhh............


Pearl Jam- "Last Kiss"

E porque hoje é o 25 de Abril

Inaugura-se neste blog, o espaço "gira-discos". Nada mais nada menos que "dar música", literalmente, aos visitantes deste blog. E neste dia, faz sentido que a primeira música a sair para o mundo seja o imortal hino do MFA.

Abraços e beijos

Obviamente vou lá estar

  • A chamada novidade do catano
  • Há humor...


    Clicar na foto para torná-la assim a módes que para o maiorPosted by Picasa


    nitidamente....

    Influências de Itália...

    Vivo per lei da quando sai
    la prima volta l’ho incontrata,
    non mi ricordo come ma
    mi è entrata dentro e c’è restata.
    Vivo per lei perchè mi fa
    vibrare forte l’anima,
    vivo per lei e non è un peso.

    Vivo per lei anch’io lo sai
    e tu non esserne geloso,
    lei è di tutti quelli che
    hanno un bisogno sempre acceso,
    come uno stereo in camera,
    di chi è da solo e adesso sa,
    che è anche per lui, per questo
    io vivo per lei.

    È una musa che ci invita
    a sfiorarla con le dita,
    attraverso un pianoforte
    la morte è lontana,
    io vivo per lei.

    Vivo per lei che spesso sa
    essere dolce e sensuale
    a volte picchia in testa ma
    è un puguo che non fa mai male.

    Vivo per lei lo so mi fa
    girare di città in città,
    soffrire un po’ma almeno io vivo.

    È un dolore quando parte.
    Vivo per lei dentro gli hotels.
    Con piacere estremo cresce.
    Vivo per lei nel vortice.
    Attraverso la mia voce
    si espande e amore produce.

    Vivo per lei nient’altro ho
    e quanti altri incontrerò
    che come me hanno scritto in viso:
    io vivo per lei.

    Io vivo per lei
    sopra un palco o contro ad un muro…
    Vivo per lei al limite.
    …anche in un domani duro.
    Vivo per lei al margine.
    Ogni giorno
    una conquista,
    la protagonista
    sarà sempre lei.

    Vivo per lei perchè oramai
    io non ho altra via d’uscita,
    perchè la musica lo sai
    davvero non l’ho mai tradita.

    Vivo per lei perchè mi da
    pause e note in libertà.
    Ci fosse un’altra vita la vivo,
    la vivo per lei.

    Vivo per lei la musica.
    Io vivo per lei.
    Vivo per lei è unica.
    Io vivo per lei.
    Io vivo per lei.


    Andrea Bocelli (feat.Georgia)- Vivo per lei

    A partir de amanhã vou estar aqui



    Mas não vos preocuPEIDES, o pai vai mas volta. Isto se os aviões da Alitalia estiverem em condições.

    P.S.- Aproveito para ir dar um abraço ao meu amigo Romano Prodi. Somos amicíssimos, amicíssimos. Desde aquela vez, em 1984, eu e ele mais duas camponesas russas....

    Previsão infalível

    • Porto perde pontos com Leiria, V. Guimarães e Boavista
    • Sporting vence todos os jogos até final e sagra-se campeão à última jornada


    Mas é preciso tirar um curso para ver isto? Pelo amor de Deus...








    Sejamos realistas....

    Ai se eles cá caem...

    vs.